دلارامدلارام، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

هرکه دلارام دید از دلش آرام رفت

چشمهای منتظر ما ...

1396/2/5 19:16
نویسنده : مامان شیرین
94 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندم ازت میخوام همه مادرها و پدرها طعم شیرین مادر شدن و پدر شدن و بچشن ...آمین 

خدای مهربونم پدر زمین ازت ممنونم بخاطر همه چیز

بخاطر اشگهای نیمه شبهام 

بخاطر صبری که به من دادی 

صبری به رنگ گلهای ارغوان 

رنگی روشن در تاریکی و سردی غربت 

 خداوندم تا زمانی که من با تو هستم و دوری و غربت هیچ کدوم برای من مهم نبوده 

همیشه برای من قوت قلب بودی خداوندم 

بودن فرزندم و همسر مهربانم همچنین برای من قوت قلبی هست 

خداوندم تو به من ثابت کردی 

آسمان میتونه که یک رنگ نباشه 

گاهی تیره و تار و بی ستاره 

گاهی آبی آبی 

مهم دید من است به آسمان 

مهم شناخت خداوندی با مهربانی تو بود 

همیشه تو خوشی هام به یادتم 

نمیدونم چقدر اون زمان ها دوست دارم حتی تو فکرم باهات درد و دل کنم 

تو اون زمان بیشتر از بیش دوست دارم شکرت کنم 

آره خدا جونم من همون دخترکی بودم که با هزار ناز تو آغوش مادرم بودم

الان پا تو راهی گذاشتم که تنهای تنها دوساله پیش

با یه چمدون با یه پرنسس کوچولو 

و همسری که با تمام مشگلاتی که داشت جنگید و جنگید 

راهی شدیم و فقط و فقط با ایمانی که تو قلبمون داشتیم 

از خداوندی که میدونستیم توی تمام این مسیر دست ما رو رها نمیکنه 

خیلی سخت بود با یه دختر کوچولو که فقط سه ماه از زمینی شدنش میگذشت 

به اجبار راهی غربت شدیم

هر لحظه از این سفر که به یادم میاد 

چندین و چند بار شهادت این سفر را با دل و جون دادم 

و باز هم میگم که سفر راحتی نبود 

این خداوند بود که در این راه مارو هدایت کرد و سفر را برای ما راحت

تمام این مسیر رو که به عقب برمیگردم میبینم که دقیقا ما راهی که خداوند برامون هموار میکرد پا میگذاشتیم و به اینجا رسیدیم 

اگر هرچند که به ما سخت گذشت 

بهترین اتفاقها برامون پیش اومد که بهترینش خوانده شدگی ما بود 

خداوند خواند و ما خوانده شدیم

خداوند راهش را نشان داد و ما انتخاب کردیم 

شکر برای وجودش 

شکر برای نعمت هایش 

شکر برای بودنش در زندگی ما 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)